RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Tuesday, December 21, 2004

IPF4 - Cum adaug un link si poze in insemnarea mea?

1.Cum spuneam in Prinsea, linkurile sunt sarea si piperul insemnarilor unui blog.

Cum se face:
-intr-o fereastra separata a browserului tau (Internet Explorer, Firefox, Mozilla sau mai stiu eu care) deschizi pagina la care vrei sa te referi. Punand cursorul in bara de adrese a browserului, selectezi adresa si cu un clic de dreapta, dai Copy;
- in fereastra de editare a blogului tau, selectezi textul caruia vrei sa-i adaugi un link- apesi butonul link (un glob pamantesc verde cu un semn al infinitului in partea de sus a ferestrei de editare), pui adresa copiata acolo folosind clic de dreapta si apoi Paste, si dai OK. Expresia selectata iti va apare in albastru si subliniata.

2.Adaugarea de linkuri in comentarii- formatul e un pic complicat:
< a href="http://xxxadresaxxx"> textul-de-care-vrei-sa-legi-adresa < /a >

3.Adaugarea de poze in text - mai intai, pozele trebuie incarcate undeva pe web. Va sugerez sa va faceti un cont la www.phlog.net, unde puteti trimite poze prin e-mail. Pentru a include poza in insemnare, se trece pe optiunea Edit HTML, si nu se foloseste Compose .
Se scrie apoi secventa
< img src="http://xxxadresaxxx.jpg" />

1 Comments:

  • At 12:00 AM, Blogger ales121212 said…

    Cineva a innebunit; eu inca nu. Fac link pe secventa ONG din articolul meu "O scrisoare fara raspuns" pe adresa Taberei multimedia BM si la salvare nu-mi da nici o eroare, dar nu modifica nimic=nu salveaza. Reiau de trei ori pe alte secvente de text, aceeasi reactie tampa :-)))

     

Post a Comment

<< Home