RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Thursday, December 16, 2004

Starea blogurilor

Cateva observatii de ultima ora:
- imi place mult ca va tineti la curent cu ce scriu ceilalti. Dar nu le dati teme de casa, nu incercati sa-i invatati despre ce sa scrie, fiecare trebuie sa-si gaseasca vocea;
- si mie mi se par insemnarile lui Mircea si Sebastian un pic cam... profesorale; suna de parca ar vorbi de la catedra. Se poate si asa, dar recomandarea de baza e sa scrieti ca si cum ati vorbi! Si o insemnare care nu incape pe un ecran n-are mari sanse la cei care citesc sute de bloguri pe zi.
-Alin nu s-a rabdat sa nu ne trimita si la al doilea blog al sau- asa ca l-am adaugat si pe el la Blogroll- EuRoMania; inteleg ca vrea sa-l urmarim;
- imi place mult diversitatea de voci din grup- avem toti de castigat din asta! Si va rog cand faceti comentarii sa nu uitati ca blogul cuiva e ca si casa lui - sunteti acolo doar in vizita, si nu ca sa dati lectii!
Incerc sa continui maine cu lectia urmatoare, desi timpul...nu-mi ajunge niciodata.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home