RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Sunday, December 19, 2004

Modulul 4. Motivatii pentru a scrie un weblog

Obiectivul modulului:
Identificarea propriei motivatii pentru a scrie un blog.

Teme discutate
Motivatii posibile pentru a lansa un blog:
- reflecţii pe marginea unor lucruri interesante gasite pe Net- si memorarea adreselor respective
- exprimarea propriului punct de vedere intr-o discutie care are loc in diferite alte locuri (presa, institutie, alte bloguri, clasa etc)
- verificarea propriilor idei prin expunerea lor publica
- organizarea insemnarilor proprii pentru a fi re-utilizate intr-un articol, carte, portofoliu profesional

Identitatea online: cum sa te prezinti, profilul de la Blogger.com, profilul de la Technorati, alte sisteme de networking social

Misiunea unui blog: ce ar trebui sa contina.
Ce spun altii despre motivatiile lor referitoare la scrierea unui blog.
Propria identitate ca blogger.

Despre ce si cat de des scriem in blog?

Lecturi:
Frecvenţa insemnarilor
Linkuri catre si dinspre blogul tau
mai urmeaza si altele... in curs de traducere
Tipuri de insemnari
"Misiunea" unui blog
Profilul tau ca blogger

Ten Ways To Create Content For Your Weblog Stuck and unable to blog? Feeling uninspired? Here are ten ways you can beat your blogger's block!
What Do I Blog About? So, you want a blog but you're not sure what to put in your blog. Here are some ideas!
7 Tips and Ideas for Your First Weblog Entry Wondering what to write for your first weblog entry? Here are some tips and ideas to help you break the blogging ice.
On Keeping a Travel Blog Wherever you may be going in the world, consider starting a weblog of your trip with stories, photos, and more of your journey.

Teme practice:
Imbunatateste-ti propria prezentare de pe Blogger
Creeaza-ti un profil la Technorati(http://www.technorati.com/)

Rezultatul scontat:
Prezentarea propriului profil online; formularea misiunii propriului blog.

Categoria:

2 Comments:

  • At 9:53 PM, Blogger ales121212 said…

    Eu am fost obligat de imprejurari sa-mi imbunatatesc prezentarea pe Blogger deoarece pe fundalul ales nu ieseau in evidenta link-urile, neputand (sau ne-stiind) sa schimb culoarea literelor cuvantului pe care realizam link-ul; acum e mai bine; am schimbat fondul(am patru link-uri in articolul "Primele rezultate in metoda Proiect").
    Am realizat un mic tabel la un moment dat in articolul "Proiectul", numai ca nu era aspectuos, asa ca l-am sters si am revenit la vechea forma; oricum, am incercat (verificat) ce-a spus sefa.
    Am intrat si m-am inscris la Technorati; voi continua sa-mi prezint blog-ul acolo.
    Intrebare:
    1. Cum pot atasa un gif animat, o felicitare pe blog?
    2. Pot face un link spre un document .pdf sau un fisier arhiva .zip depus pe un server ?

    Pentru ca multi au inceput pregatirile de Sarbatorile Craciunului si Anului Nou, altii inca mai scriu blog-uri, este normal sa ne amintim ca suntem si ramanem oameni si ca nimic din ce-i omenesc n-ar trebui sa ne fie strain. Orice sindrofie intre colegii de la scoala o incepem cu dictonul "Nu traim numai prin pantec, nu-i viata unde nu e cantec" ...si incepem (nu cu unul revolutionar, ci cu unul de pahar) ;-))
    Fie dar ca Sarbatorile Nasterii Domnului sa va gaseasca sanatosi,in pace si armonie, in bunastare si curatenie. Anul care vine sa va aduca numai bucurii si impliniri, sa fie mai bun si mai darnic.
    Va doresc tot binele din lume voua, asa cum imi doresc si mie.
    LA MULTI ANI !

     
  • At 12:45 PM, Blogger ales121212 said…

    Chiar daca n-am primit raspuns la mesajul anterior, mai postez unul numai de necaz. Of-ul este urmatorul.
    Am avut propriul blog setat de asa natura ca-mi apareau propriile articole pe verticala CV-ului in fereastra "previous posts". De la o vreme au disparut si tot de la acea vreme umblu de nebun prin setari fara sa gasesc "previous posts". As mai intreba cum mai introduc pe aceeasi verticala, sub "previous posts" o alta fereastra cu... sa zicem "mancaruri preferate", ca tot mi-e cam foame.
    Semnez, "nacajatii" :-))))

     

Post a Comment

<< Home