RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Saturday, December 18, 2004

Linkuri

Gabriela,

Am fost pe blogul Claudiei, am aflat ca se afla la Praga , si am vazut comentariul tau.
Cum ai introdus linkurile la text?
Cum se procedeaza?
Mi-a placut ideea.
Incep sa simt tot mai multa siguranta in navigarea pe blog.
Din pacate tot nu am conectare Online.Mi s-a spus ca dureaza 3 saptamani de la semnarea contractului.

Intre timp m-am inscris la un nou curs de blogging care se va derula in ianuarie. Va voi tine la curent, cu siguranta.
Utilizarea blogurilor in educatie.
Am raspuns la un test Netiquette si am obtinut doar 80%. Mi s-a recomandat o carte interesanta.

As dori sa va scriu cateva cuvinte despre proiectul de la Budapesta.
Dar nu doresc decat dupa semnarea contractului.

Corespondand cu voi imi dau seama ce multa nevoie am de siguranta si stabilitate.
V-am spus ca de la toamna ma reintorc la catedra?
In paralel cu firma.

O zi buna tuturor,

Mariana
PS. Am descoperit ca acest mesaj se pastreaza in blog dar apare ca e-mail in posta electronica pe e--grup.

Cate sunt de invatat!
Ai dreptate Mircea: "Cu cat inveti mai mult descoperi ca stii mai putin".
Observati ca v-am citit comentariile.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home