RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Saturday, December 04, 2004

Blogurile invataceilor

Hai sa numaram mai intai blogurile existente deja:
Sebastian Alexandru - infoblog
Claudia Novac - The story
Mariana Hudrea - infoproject
Alin Adrian Onaca - salut matrice! , EuRoMania
Mirela Popescu - Timpul e nebun, nebunul nebuniei noastre ... - 8 dec 2004

Am sa le mut pe bara din dreapta, ca sa va fie la indemana, si voi va veti abona cu totii la ele prin Bloglines.

Si acuma nu va inverziti de ciuda ca Alin are doua si gata scrise, e fost jurnalist de radio, il mananca limba si degetelele, si dupa ce a ajuns in Italia ne bombarda pe toti prietenii cu fel de fel de stiri, asa ca atata m-am tinut de capul lui pana si-a facut primul blog (sau l-am creat eu ca sa vada cum arata?) Mai are si el cate ceva de invatat, si acum e mai rar pe Internet, ca si-a terminat stagiul la Padova. Dar de ce nu spui tu, Aline, mai bine?

Andreea, Daniela, lumea zice ca sunteti niste fictiuni inventate de mine - degeaba dau asigurari ca sunteti bine, sanatoase si va straduiti! Ia dati si voi un semn!

Insemnare inceputa de Sebastian si "umpluta" de mine.
Sebastian, multumesc pentru a-mi fi dat ideea acestei insemnari!
Gabriela

0 Comments:

Post a Comment

<< Home