RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Thursday, November 18, 2004

De citit pentru modulul 1

De aici se termina cu tonul academic. Initial am intentionat sa public aceste note in Prinsea, un blog colectiv creat pentru ca "blogosfera romaneasca sa nu mai ramana repetenta si anul acesta"- cum zice foarte plastic Gabriel Radic intr-o insemnare de acolo, dar deocamdata am ceva probleme tehnice cu accesul acolo.

Sunt adepta unei teorii care spune ca pentru a invata ceva, trebuie sa existe o implicare emotionala. O sa ma straduiesc sa va fac sa zambiti din cand in cand, citind despre lucruri foarte serioase.
(Nota: insemnarile au fost mutate in Prinsea- 3 dec 2004, ora 16:15)
Urmati deci link-urile de mai jos si mergeti de beti la izvor!

Deci, ce este un weblog (blog)?

Stiu ca suna a chineza acum, dar notiunile nu sunt multe, asa ca pana la urma le veti invata. Si depinde numai de voi cat alegeti sa folositi. Daca hotarati ca putet trai fara una sau alta din aceste componente, e perfect. Am sa ma straduiesc sa adaug si un glosar care sa contina explicarea termenilor frecvent folositi, ca sa puteti reveni acolo ori de cate ori e nevoie.

Care sunt deosebirile intre un site web obisnuit si un weblog?
Care sunt partile componente ale unui blog?

Cine poate scrie un blog?
Cine citeste bloguri?

2 Comments:

  • At 7:18 AM, Blogger Mariana Hudrea said…

    Gabi,

    Efortul de a traduce informatiile in limba romana e demn de lauda.
    Ai facut un lucru excelent.
    Eu cred ca e mai bine sa nu utilizezi diacitice deoarece s-ar putea sa nu putem citi toti textele cum trebuie.
    Primesc uneori mesaje unde apar tot felul de semne.
    Poate ca cei mai initiati in domeniu imi vor explica cum e cu diacriticele si cum trebuie setat calculatorul ca sa le citeasca corect.
    E fascinat domeniul in care m-ai ajutat sa intru. Ca de obicei, cand dau de ceva nou, sunt ENTUZIASMATA.

     
  • At 1:58 AM, Blogger ales121212 said…

    Am haladuit pe internet si ce sa vezi ?
    Am gasit si alte preocupari romanesti in materie de scriere a blogurilor, pe http://www.weblog.ro/

    Ce parere aveti de design, forma, fond ?
    Am tras concluzia ca se pot face multe dar nu stiu eu prea multe, sau depinde de interfata SOFT ce o am la dispozitie. Care-i adevarul Gabi ?

     

Post a Comment

<< Home