RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Friday, December 03, 2004

Probleme

Problemele mele de azi au fost cu curentul :) ... parca nu ajungea intarzierea mea de pana acum ... a mai picat si pana asta frumoasa de curent care a tinut destul de mult ... cred ca va trebui sa ma grabesc putin sa va ajung din urma ... asa ca imediat ma apuc de listat ca sa am ce citi diseara sub plapuma acasa ... si macar teoretic sa ajung la zi ... plus ca va trebui sa incep sa-mi fac si eu temele :) ... ma bucur, insa, ca am reusit sa ajung printre voi ... Mirela

0 Comments:

Post a Comment

<< Home