RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Tuesday, January 18, 2005

De la Octiliniu citire - despre categorii

Mircea intreba deunazi cum ar putea sa-si puna si el mai multe categorii pe blog -cum a vazut la Troniu si Octiliniu. Si imi dadea un exemplu de genul asta administrat cu Blogger:

I-am scris lui Octavian alias Octiliniu - unul dintre autori- si iata ce am aflat:

"am facut 4 sau 5 bloguri diferite. nu mai stiu cate.(se vede de fapt ca fiecare are o adresa diferita.. toate la blogspot.com, dar sunt 5 bloguri de sine statatoare) apoi am facut un meniu, acelasi pentru toate 5 blogurile, si l-am scris la fiecare blog in template.dar a fost doar un experiment. e greoi sistemul. nu-l recomand. recomand sato :-) : "

Continuarea discutiei si alte solutii posibile le puteti gasi la Octiliniu - el a fost mai iute de mana si a publicat tot schimbul de idei! Nu prea-mi place mie ca m-am dat "maestra" in bascalie si Octavian m-a aratat cu degetul la toata lumea, dar asta e, am inghitit galusca!

Mai multe despre "neticheta" si regulile "de buna purtare" despre re-folosirea unor conversatii online sau schimburi de e-mailuri in bloguri cu alta ocazie!

2 Comments:

  • At 7:43 AM, Blogger octiliniu said…

    pai Gabriela draga, daca tu nu esti maestra, atunci cine e? ca eu nu. am fost iute de mana pentru ca ma grabeam, (asa cum am scris acolo) nu pentru ca vroiam sa-ti fur gloria. :-)

    nu incerc, sa ma scuz, totusi, pentru ca n-am nici o scuza. trebuia sa astept mai intai raspunsul tau, si apoi sa public pasajele cenzurate de tine. (din care banuiesc ca ai fi scos cel putin ghilimelele de la "maestra" :-) )

    atunci tu scapai fara galusca, iar eu scapam fara 'sapuneala' si trimiteri subtile la etichete si netichete. (some rules can be bent, others can be broken - tocmai imi vine in minte, ati vazut Matrix ?)

    dar, in fine, uite: doua lectii intr-una singura ! Blogsfera romaneasca are doar de castigat! unde mai gasesti asa ceva ?

    :-)

    o zi faina !

     
  • At 11:28 AM, Blogger Gabriela said…

    Nu, n-as fi scos ghilimelele de la "maestra", voiam sa zic "mestera" de fapt si nu mi-a venit cuvantul la repezeala, dar nici macar asta nu sunt, si de acolo "cica". Am avut norocul sa aud de bloguri un pic mai repede, pe cand erau inca in fasa in Europa, atata tot. Si cum sunt "dependenta de bloguri", iaca mai dau boala si la altii! Atata tot!

     

Post a Comment

<< Home