RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Monday, January 10, 2005

Programul cursului

V-am promis ca de azi ne punem serios pe treaba. Am parcurs pana acum doar 4 teme, ne-au mai ramas 7.
Iata ce imi propun:

12.01 5. Instrumente software pentru bloguri
15.01 6. Publicarea noutatilor in formate standardizate (RSS), referinte si arhive
19.01 7. Promovarea blogului si interactiunea cu publicul
22.01 8. Alte functiuni oferite de bloguri (publicarea de imagini, inregistrari audio si video)
26.01 9. Comunitati de bloggeri
29.01 10. Folosirea blogurilor in cadrul unei organizatii
1.02 11. Webloguri si wiki-uri in contextul sistemelor de gestiune a continutului

Acestea sunt datele la care vreau sa va ofer lectiile - dialogul va continua, fara doar si poate.
Va trebui sa raspundeti prompt - stiu ca sunteti ocupati, dar alta sansa sa terminam cursul nu mai e. In schimbul lectiilor, vreau raspunsuri cat se poate de prompte la toate solicitarile. Am sa ma stradui sa nu va extenuez, e vorba de un minim necesar.

Iata ce datorii v-au ramas la mine:
1. Propria prezentare de pe Blogger (Claudia, Octavian, Andreea- o farama de text, acolo; Alin-m-as bucura sa revizuiesti ce ai scris acolo si sa vedem un pic mai mult din tine- o poza, ceva?)
2. Creearea unui profil la Technorati(http://www.technorati.com/) - astept aici la comentarii sa aud cine a reusit si cine nu.
3. Formularea misiunii propriului blog - aveti in Prinsea o "reteta", astept pe lista de discutii un mesaj de la fiecare - pentru cine si cu ce intentie scrieti.
4. Fiecare pe propriul blog va posta o insemnare care sa raspunda la:
- cum i-a schimbat descoperirea blogurilor viata(ce simptome aveti? va ganditi seara la culcare ce o sa scrieti maine? nu puteti dormi din cauza template-ului?ce lume buna ati cunoscut?)
- ce a citit interesant (3 lucruri) pe blogurile citite constant (ale colegilor de curs sau ale altora, cu link-uri catre insemnarile la care va referiti) si cu comentariile voastre personale- o simpla reproducere a textului nu ajunge!
Atentie, nu vreau romane fluviu, orice insemnare de genul asta trebuie sa incapa pe un ecran. Fiti concisi si atenti fata de timpul vostru si al meu. Si ganditi-va cum sa scrieti in asa fel incat cititorii care aterizeaza acolo peste un an sa va perceapa pe voi ca bloggeri si nu neaparat sa afle ca faceati un curs.
5. Includerea unui blogroll pe bara laterala a blogului propriu.

Termen: miercuri 12.01, ora 24:00.

2 Comments:

  • At 11:38 AM, Blogger Mariana Hudrea said…

    Am fost in Tehnocrati.
    Mi-am introdus caseta de cautare. Dar nu stiu cum sa o utilizez.

    Va invit sa vedeti ce am mai facut pe pagina mea.
    Am facut corecturi, am introdus comentarii, linkuri.

    Nu stiu cum sa procedez ca sa se vada in Tehnocrati comentariul meu despre ziua de ieri (TOEIC).

     
  • At 12:24 PM, Blogger Mariana Hudrea said…

    Cum s epot corecta comentariile publicate?
    Stiu sa utilizez caseta de cautare de pe TEHNORATI.

     

Post a Comment

<< Home