RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Saturday, February 05, 2005

Test Firefox

Andreea si Mircea se plang ca insemnarile publicate cu Firefox se vad mizerabil in Internet Explorer si contin fel de fel de hieroglife - am bagat si noi de seama!
Fac si eu acum o incercare, sa incerc sa depistez problema.
Daca are cineva vreo idee care e cauza, scrieti-ne!

2 Comments:

  • At 5:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    test test test firefox test firefox

     
  • At 6:20 AM, Blogger Tiberiu Micu said…

    Am testat, e de la encoding. In Internet Explorer ar trebui sa mearga daca e bifat View -> Encoding -> Autoselect pentru ca vad ca se trimite
    meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"
    < /br>< /br>
    Daca nu merge atunci View -> Encoding -> More -> Unicode (UTF8)

     

Post a Comment

<< Home