RoBlogs

Blogul unui curs online despre ... bloguri. In romaneste. Menit sa ajute blogosfera romaneasca sa creasca mare! In blogroll ne gasiti pe noi, cei care participam la acest experiment. Orice contributii sunt binevenite! Vezi si alaturi, la Prinsea

Sunday, January 23, 2005

Trackbacks si-alte ...utilaje

Azi nu m-am ocupat de voi. Imi cer iertare. Dar m-am gandit lavoi si am vorbit despre voi.
Aruncati un ochi pe Coniecto ca sa va convingeti.
Si pentru ca mai multa lume a cazut in neagra disperare din cauza de HaloScan, am sa va trimit acum un ping la cei care v-ati instalat Trackbacks, ca sa vedeti un pic cum functioneaza. Si pe urma incercati si voi sa faceti acelasi lucru, referindu-va inapoi la aceasta insemnare.

Nu e asa complicat! Recititi in Prinsea care sunt elementele necesare! Sau mai bine o sa incerc sa va pun o imagine aici sa vedeti!

1 Comments:

  • At 12:52 PM, Blogger Mariana Hudrea said…

    HaloScan-ul m-a dat gata.
    Ce am invatat?
    Ca e bine , daca nu te pricepi, sa salvezi intai Template si abia apoi sa te aventurezi in necunoscut.
    As vrea sa invat cum sa ascund comentariile si sa se vada doar numarul lor. Daca doresc sa le citesc, sa am posibilitatea de a le deschide.
    Se poate?

     

Post a Comment

<< Home